Altijd grip en inzicht in uw service- &

projectadministratie!

Bekijk alle functionaliteiten 

 

Onze branches

Installatie & Onderhoud

Consolit levert bedrijfssoftware voor de installateur van de toekomst. Vanuit één geïntegreerd systeem worden alle processen ondersteund. Hierdoor heeft u inzicht in alle onderhouds-, service- en installatie projecten en opdrachten. Het aansturen van de buitendienst, het uitvoeren van periodiek onderhoud en het beheren complexe onderhoudscontracten is hiermee geregeld. De complete oplossing is volledig geïntegreerd met de financiële administratie. Voor de buitendienst leveren wij een geïntegreerde Digitale Werkbon, Digitale Weekstaat en een CRM app.

Lees meer

Beveiliging

Consolit levert bedrijfssoftware voor beveiligings- bedrijven. Vanuit één geïntegreerd systeem worden alle processen ondersteund. Onze oplossing is gemaakt voor BORG gecertificeerde installateurs van beveiligings- installaties. U heeft inzicht in alle onderhoud-, service- en installatieprojecten. Ook het aansturen van de buitendienst, periodiek onderhoud en het beheren complexe (meldkamer) contracten is geregeld. De oplossing is geïntegreerd met uw financiële administratie. Voor de buitendienst leveren wij handige apps, waaronder de Digitale Werkbon.

Lees meer

Elektrotechniek

Consolit levert bedrijfssoftware voor elektrotechnische bedrijven van de toekomst. Vanuit één geïntegreerd systeem worden alle processen ondersteund. Onze oplossing is gemaakt voor elektrotechnische bedrijven die complete systemen ontwerpen, ontwikkelen, installeren en onderhouden. Volledige inzicht en grip op uw projecten is belangrijk. De complete oplossing is volledig geïntegreerd in de financiële administratie. Voor de buitendienst leveren wij een geïntegreerde Digitale Werkbon, Digitale Weekstaat en een CRM app.

Lees meer

 

Uw voordelen

Integrale beheersing van de bedrijfsvoering en handige apps

Optimale bewaking van projecten en budgetten

Minder administratief werk en verbeterd artikelbeheer

Voel u thuis in uw bedrijf

 

U weet precies wat u doet. U rondt een volgend project binnen de afgesproken tijd af of uw servicemonteur levert razendsnel een oplossing bij een noodsituatie. De klanten zijn tevreden. Nieuwe opdrachten lonken. Maar de behoefte van uw klanten verandert.

Het uitgangspunt is om de basis op orde te krijgen. De basis is uw ERP software. Haalt u nu alles eruit wat er in zit? Om dit te kunnen bepalen, adviseren wij u om de gratis Digitaliseringsscan op onze website in te vullen.

Ga naar de scan!  

 

Wat verandert er voor u?

Uw klanten vinden hun weg op het internet. Ze zien wat er in de markt gebeurt. Hun behoefte verandert. Ten eerste eisen ze meer kwaliteit voor een zo laag mogelijke prijs. De marges gaan omlaag. Verder vragen ze om een hogere efficiency. Uw planning staat onder druk. Ook willen ze inzicht in de actuele situatie. Rapportages zijn belangrijker dan ooit. Bovendien verwachten uw klanten een proactieve en flexibele werkwijze. Uw service wordt complexer.

Meer rendement

Bedrijfssoftware wordt steeds belangrijker. Voor uw klanten maar ook voor uw eigen bedrijf. Van de urenregistratie tot aan de facturatie. U digitaliseert en minimaliseert uw administratieve handelingen. U heeft realtime inzicht in openstaande werkbonnen, plant servicemonteurs efficiënt in en u heeft grip op projecten. U stuurt bij, maakt projecten winstgevender en factureert sneller dan ooit. De efficiency gaat omhoog, u behaalt meer rendement.

Bedrijfssoftware voor Service & Projecten

Een digitale werkbon, een app voor de urenregistratie of een CRM-module waarmee u verkoopkansen monitort. U profiteert van de software-oplossingen van Consolit. In drie stappen is uw bedrijfssoftware klaar voor de toekomst. Eerst brengen we uw basisprocessen in kaart. Vervolgens automatiseren we de processen en digitaliseren we alle relevante data. U werkt efficiënter en wint aan flexibiliteit. U bent van toegevoegde waarde. Dan komt het rendement vanzelf.

Bekijk ALLE FUNCTIONALITEITEN

Stap 1 – Basis op orde

De klanten vragen steeds meer van u. U bedient ze graag. Maar denkt u ook aan uzelf? We zetten de mogelijkheden voor u op een rij en richten uw basisprocessen efficiënt in. De financiële administratie maar ook de service- en projectadministratie. U heeft inzicht in uw cijfers, promoveert offertes tot orders en factureert. Projecten lopen volgens plan, de urenregistratie klopt en het contractbeheer is op orde. Benieuwd naar onze expertise in de branches en de specifieke oplossingen? Of heeft u interesse in onze algemene oplossing? Neem contact op!

Stap 2 – Orde op zaken

We digitaliseren alle data en koppelen de verschillende systemen aan elkaar. Met de basismodule maakt u al stappen. U optimaliseert bijvoorbeeld uw planning en urenregistratie. Klanten zien uw servicemonteurs voor preventief onderhoud. U voorkomt storingen. En bij noodgevallen lost u snel het probleem op. U kunt direct zien wie de spoedstoring op het einde van de werkdag nog kan oppakken. Verder heeft u inzicht in de actuele kosten. Bij offertetrajecten calculeert u nauwkeurig. De kans op fouten is minimaal. Uw offertes zijn competitief.

Stap 3 – Zakendoen

Uw software biedt oplossingen voor de klant én voor uzelf. Koppelingen met externe pakketten leiden tot nóg meer efficiency, u hoeft maar éénmaal gegevens in te vullen. En het gebruik van mobiele applicaties levert u meer declarabele uren op omdat uw medewerkers altijd en overal hun werkzaamheden registreren. Dashboards en rapportages geven u 24/7 inzicht in de cijfers. U speelt in op de cijfers en adviseert de klant op de juiste momenten. U bent niet zomaar een leverancier, u ben een strategisch partner voor uw klant.

Support

+31 88 619 00 20 Start Teamviewer