58%

Van het MKB wil meer automatiseren

50%

Van het MKB is op zoek naar digitalisering

47%

Van het MKB wil meer inzicht uit eigen data

2651

Bedrijven gingen je voor en werken met Consolit

Accountancy

Ondertitel

De accountancybranche is de afgelopen jaren flink veranderd. Het traditionele boekwerk maakt steeds meer plaats voor advies- en controlewerk. Dat dát niet vanzelf gaat hebben veel kantoren inmiddels ondervonden. Deze verandering gaat vaak gepaard met investeringen in software, het (her)opleiden van mensen en een ander verwachtingspatroon bij klanten. Consolit bedient vele administratie- en accountskantoren en denkt graag met je mee om succesvol te zijn in deze transitie. Ook als het gaat om vraagstukken vanuit cliënten. Ontdek onze mogelijkheden:

BOEKHOUDING CLIËNTEN

DEBITEURENBEHEER

SCAN & HERKEN

Koppelen & Importeren

Dashboarding & Rapportages

BOEKHOUDING CLIËNTEN

De beste oplossing voor jou en je cliënten


De boekhouding vormt voor iedere organisatie een belangrijke basis. Sommige cliënten besteden het liever uit aan jullie kantoor en anderen behouden graag de regie door de boekhouding in eigen beheer te doen. In het laatste geval kan het gaan om lastige vraagstukken die verder gaan dan een basis boekhoudpakket. Consolit heeft veel ervaring en kennis met complexe (financiële) structuren en denkt graag mee om de beste oplossing te vinden voor de cliënt.


 


Passende oplossingen: Multivers XL | Visma.net Financieel


https://www.consolit.nl/homepage/mkb-en-accountancy/accountancy/boekhouding-voor-clienten/

DEBITEURENBEHEER

Win kostbare tijd en inzicht door automatisering


Met het versturen van facturen is voor de meeste ondernemingen een levensader. Het zorgt immers voor de broodnodige omzet. Maar met omzet alleen kun je de rekeningen niet betalen; de omzet moet uiteindelijk wel resulteren in cash. Helaas is het niet vanzelfsprekend dat facturen altijd binnen de betaaltermijn betaald worden. Aan debiteurenbeheer gaat daardoor veel kostbare tijd verloren. Gelukkig kunnen wij veel taken voor je automatiseren en inzichtelijk maken zodat je klantcontact niet alleen over openstaande facturen hoeft te gaan.


 


Passende oplossingen: Taskmanager | Payt | Business Intelligence


https://www.consolit.nl/homepage/mkb-en-accountancy/accountancy/debiteurenbeheer-2/

SCAN & HERKEN

Meer dan 90% van de facturen gaat digitaal


Het ontvangen van inkoopfacturen per post is nagenoeg verleden tijd. Meer dan 90% van de facturen wordt inmiddels digitaal verstuurd. Toch worden er nog onnodig veel tussenstappen gezet voordat de inkoopfactuur in het inkoopboek verdwijnt. Bijvoorbeeld omdat één of meerdere personen een factuur onder ogen willen zien ter goedkeuring. In dat geval wordt de mail met PDF bijlage aan elkaar doorgestuurd in de hoop dat deze binnen afzienbare tijd terugkeert bij de boekhouder. Met onze scan & herken oplossingen kunnen wij dit proces voor je automatiseren zodat er geen kostbare tijd verloren gaat en inkoopfacturen netjes op tijd worden geboekt en betaald.


 


Passende oplossingen: Basecone | Elvy


https://www.consolit.nl/homepage/mkb-en-accountancy/financieel/basecone-stappenplan/

Koppelen & Importeren

Vergroot gebruiksvriendelijkheid en verminder foutmarges


Wanneer je met meerdere systemen werkt, een webshop hebt of prijslijsten bijhoudt in Excel; het kost veel tijd om gegevens over te typen in je boekhoud- of ERP pakket. Bovendien is dat erg foutgevoelig. Een koppeling of import kan daarbij uitkomst bieden. Consolit biedt verschillende oplossingen op dit gebied.


 


Passende oplossingen: Taskmanager


https://www.consolit.nl/homepage/mkb-en-accountancy/financieel/koppelen-en-importeren-2/

Dashboarding & Rapportages

Creëer impact met je eigen data


Op financiële afdelingen gaat nog veel tijd verloren aan samenstellen van financiële overzichten om de directie te voorzien van de juist stuurinformatie. Bij het opleveren van een overzicht zijn de cijfers eigenlijk al weer verouderd. En wat als je de cijfers even snel wilt vergelijken met voorgaande jaren? Of een bepaalde kostenpost verder wilt analyseren? Een spreadsheet bevalt niet altijd de benodigde data. Gelukkig zijn er toegankelijke alternatieven zoals Business Intelligence waarmee grote hoeveelheden data omgezet kunnen worden in overzichtelijke dashboards. Ook als de data uit meerdere systemen komt.


 


Passende oplossingen: Business Intelligence


https://www.consolit.nl/homepage/mkb-en-accountancy/financieel/dashboarding-en-rapportages/

Benieuwd hoe wij jou kunnen ondersteunen?

Vrijblijvend advies

Heb je vragen over hoe jouw bedrijf zich kan automatiseren en digitaliseren op financieel vlak? Benieuwd naar de mogelijkheden van onze software oplossingen in jouw MKB bedrijf? Vul het contactformulier in en onze adviseurs nemen contact met u op voor een verhelderend gesprek!

Kom met ons in contact

Pakketten & Prijzen

Alle mogelijkheden in één overzicht

Enthousiast geworden hoe onze financiële software ook voor jouw bedrijf het verschil kan maken? Geen probleem, wij hebben een eenvoudig pakketten- en prijzenoverzicht gemaakt. Hierin kun je gemakkelijk zien welke functionaliteiten bij welke software oplossing hoort. Deze pakketten bieden we daarnaast aan voor een vast maandabonnement voor een scherpe prijs! Je keuze kunnen maken of twijfel je tussen een aantal? Klik vrijblijvend op ‘Meer informatie’, vul je gegevens in en één van onze adviseurs neemt contact met je op!

Visma.net Financieel

€ 239 | vanaf prijs per maand

Visma.net Financials biedt verregaande automatisering van financiële processen. Zo verminder je het aantal handmatige handelingen en verklein je de kans op fouten waardoor je efficiënter kunt werken. Dit zorgt voor actuele en betrouwbare inzichten. Doordat verschillende processen binnen je organisatie integraal worden geautomatiseerd win je aan efficiëntie binnen je organisatie en kun je je meer bezighouden met vooruitkijken.

Belangrijke features van Visma.net Financieel

  • Stel zelf uw dashboard samen en houd controle op uw financiële processen.
  • Definieer toegangsbeveiliging d.m.v. gebruikersrollen en geef medewerkers op dataniveau toegang.
  • Automatiseer het goedkeuringsproces van inkoopfacturen en declaraties.
  • Beheer elektronische betalingen en banktransacties rechtstreeks in uw financiële systeem.
  • Verstuur eenvoudig btw- en icp-aangifte naar de Belastingdienst.
  • Werk met verschillende entiteiten en verwerk de boekhouding van verschillende bedrijven.

Multivers XL

€ 128 | vanaf prijs per maand

Multivers is een instapklare / laagdrempelige en complete oplossing voor uw financiële processen. Daarnaast is Multivers in te zetten voor logistieke en projectmatige processen binnen je organisatie. Doordat Multivers met diverse oplossingen te koppelen is, zijn dubbele werkzaamheden het verleden.

Belangrijke features van Multivers XL

  • Een uitgebreide financiële basis, inclusief functies als vaste activa en rekening courant
  • Een assistent die ondersteunt bij belangrijke taken en activiteiten
  • Eenvoudig uit te breiden met aanvullende software zoals scan & herken, debiteurenbeheer en BI

Basecone

€ 0.29 | vanaf prijs per maand

Slimmer declaraties en facturen verwerken? Basecone geeft je controle over het hele proces. Basecone herkent aangeleverde facturen automatisch en doet direct een boekingsvoorstel. Vanaf 0,29 per geboekte factuur (+ 1,- per gekoppelde administratie) per maand.

Belangrijke features van Basecone

  • Belangrijke feature 1
  • Belangrijke feature 2
  • Belangrijke feature 3

Elvy

€ 99 | vanaf prijs per maand

Met de digitale factuurverwerking software van Elvy creëer je niet alleen efficiëntie, maar ook controle en inzicht. Het herkennen, fiatteren en boeken van de facturen in 1 oplossing.

Belangrijke features van Elvy

  • Belangrijke feature 1
  • Belangrijke feature 2
  • Belangrijke feature 3

Taskmanager

€ 79 | vanaf prijs per maand

Omschrijving kort: Taskmanager zorgt ervoor dat je snel en efficiënt tot het gewenste resultaat komt. Je geeft opdrachten (taken), die er vervolgens voor zorgt dat de gewenste gegevens op het juiste moment en in het juiste formaat worden geïmporteerd. Een groot pluspunt van Taskmanager: uitzonderingen kunnen direct per e-mail aan de eindverantwoordelijke gemeld worden.

Belangrijke features van Taskmanager

  • Belangrijke feature 1
  • Belangrijke feature 1
  • Belangrijke feature 1

Payt

€ 24.95 | vanaf prijs per maand

Omschrijving kort: Payt automatiseert het debiteurenbeheer van uw organisatie, van eerste factuur tot laatste aanmaning. Zo krijg je weer grip op je debiteurenbeheer. Je ziet in één oogopslag wat het openstaande saldo is, in welke fase van het facturatieproces een klant zich begeeft en welke facturen actie vereisen.

Belangrijke features van Payt

  • Belangrijke feature 1
  • Belangrijke feature 2
  • Belangrijke feature 3
Customer Service