68%

Van de groothandels wil verder digitaliseren

57%

Van de groothandels ziet ketenintegratie als kans

73%

Van de groothandels wil meer inzicht uit eigen data

Grip op omzet, orderverloop en factuurstromen

Inzicht, overzicht en grip op jouw logistieke onderneming en webshop? Binnen iedere logistieke onderneming en webshop zijn het aantal mutaties en goederenbewegingen vaak enorm. Tegelijkertijd is het van belang dat producten niet te lang op voorraad liggen en dat marges op orde zijn. Inzicht, overzicht en grip, dé kenmerken van de juiste software oplossing.  Door onze jarenlange praktijkervaring in de logistieke markt én onze kennis van logistieke software zijn wij de logische adviseur voor iedere logistieke onderneming die het verschil wil maken. Ontdek onze mogelijkheden:

INKOOPBEHEER

VERKOOPBEHEER

VOORRAADBEHEER

BARCODESCANNING

KOPPELEN & IMPORTEREN

Dashboards & Rapportages

INKOOPBEHEER

Automatiseer je inkoopbeheer


Voor handelsbedrijven en webshops zijn logistieke processen de levensaders. Door deze zoveel mogelijk te automatiseren bespaar je tijd en geld. Automatiseer je inkoopbeheer volledig. Beheers je uitgaven. Maak gemakkelijk Dropship orders aan, waarmee je de inkooporder samen met de aflevergegevens van de klant naar je leverancier stuurt. Werk je met internationaal vervoer over de weg? Maak direct CMR-vrachtbrieven aan waarmee de ordergegevens gecombineerd worden met de data van de klant en de transporteur.


Zo werk je efficiënter, kun je flink besparen en lever je een beter eindresultaat.


https://www.consolit.nl/homepage/groothandel/handel-voorraad/logistiek/

VERKOOPBEHEER

Beheer je orders


Manage al je orders vanuit één dashboard, van offerte tot factuur. Maak eenvoudig je offerte, voeg bijbehorende documenten en afbeeldingen toe en laat deze digitaal ondertekenen voor akkoord. Is de offerte akkoord? Dan zet je deze gemakkelijk om naar een verkooporder! Werk je met prijsgroepen om kortingen toe te voegen voor specifieke producten of klanten dan kun je deze direct toepassen. Ook dagprijzen behoren tot de mogelijkheid.


Dit alles resulteert in een factuur welke per e-mail verstuurd wordt. Het betalen van de factuur door je klanten wordt nog makkelijker door de optie om een Mollie-betaallink toe te voegen aan de factuur. Zo kan je klant direct online de betaling overmaken.


Wil je de klant ook inzicht geven in bestelhistorie, facturen inzien, maar ook bestellingen zelf laten plaatsen? Dan is dit mogelijk via een eigen omgeving in jouw huisstijl via het B2B webportaal. Hier heb je de mogelijkheid om per klant het assortiment en de prijzen te bepalen.


 


https://www.consolit.nl/homepage/groothandel/handel-voorraad/barcode-scanning/

VOORRAADBEHEER

Je voorraad inzichtelijk over alle kanalen


Een totaaloverzicht en inzicht in je voorraad, ongeacht de manier waarop je orders binnenkomen, is essentieel! Heb je één of meerdere magazijnen? Verschillende locaties? Wil je de ideale looproute voor het picken van orders waardoor je tijd bespaart en orders altijd goed verstuurt? Dit behoort tot de mogelijkheden! Combineer dit met inkoopmanagement, zodat je altijd tijdig inkoopt en je voorraad op orde hebt! Daarnaast hou je graag alle controle over producten met een THT/Batching. Daarmee kun je het inkoop- en verkoop lot/batch traceren waaruit de THT goederen geleverd zijn.


En dan zijn we er nog niet! Produceer je zelf artikelen? Dan weet je hoe belangrijk het is om overzicht te houden over de productie en de voorraad. Het juiste inzicht maakt het veel eenvoudiger om te plannen, zodat de capaciteit optimaal benut wordt. Geen nee verkopen. Dus hogere omzet. Alle orders komen samen in Brincr.


https://www.consolit.nl/homepage/groothandel/visma-net/visma-net-logistiek/automatisering/

BARCODESCANNING

Papierloos en foutloos in je bedrijf!


Ben jij op zoek naar extra ondersteuning bij de dagelijkse werkzaamheden en toe aan een professionaliseringsslag? Consolit biedt met ScanView de oplossing voor jouw magazijn! Als je bijvoorbeeld kijkt naar magazijnverplaatsingen en goederenontvangst, of naar voorraadbeheer en uitgiftes, zou het dan niet enorm veel tijd schelen wanneer je zou werken met een scanfunctionaliteit? Dit wordt op een simpele manier ingevoerd en automatisch doorgestuurd naar je bedrijfssoftware.


https://www.consolit.nl/homepage/groothandel/apps-koppelingen/scanview-connector/

KOPPELEN & IMPORTEREN

Webshop koppeling

Dankzij de koppeling met jouw webshop is een optimale én eenduidige orderflow gegarandeerd. Alle orders worden direct ingelezen in de software. De voorraad altijd bijgewerkt en orders foutloos verwerkt. Je behoudt het overzicht en dubbele invoer is verleden tijd.


Ook wanneer je verschillende webshops hebt. Of juist veel handmatige orders krijgt, naast online bestellingen. Bij Brincr komt het allemaal samen. Eén orderflow, één artikelbestand, één factuurproces en natuurlijk één voorraadbeheer.


Boekhoud koppeling


Dankzij de vloeiende koppeling sluit Brincr naadloos aan en gaat verder waar jouw boekhoudsoftware stopt. Orders, voorraad en boekhouding beheren in één online oplossing.


https://www.consolit.nl/homepage/groothandel/apps-koppelingen/maatwerk-connector/

Dashboards & Rapportages

Creëer impact met je eigen data


Op financiële afdelingen gaat nog veel tijd verloren aan samenstellen van financiële overzichten om de directie te voorzien van de juist stuurinformatie. Bij het opleveren van een overzicht zijn de cijfers eigenlijk al weer verouderd. En wat als je de cijfers even snel wilt vergelijken met voorgaande jaren? Of een bepaalde kostenpost verder wilt analyseren? Een spreadsheet bevalt niet altijd de benodigde data. Gelukkig zijn er toegankelijke alternatieven zoals Business Intelligence waarmee grote hoeveelheden data omgezet kunnen worden in overzichtelijke dashboards. Ook als de data uit meerdere systemen komt.


https://www.consolit.nl/financieel/dashboards-rapportages/business-intelligence/

Pakketten & Prijzen

Alle mogelijkheden in één overzicht! Enthousiast geworden hoe onze oplossing ook voor jouw bedrijf het verschil kan maken? Geen probleem, wij hebben een eenvoudig pakketten- en prijzenoverzicht gemaakt. Hierin kun je gemakkelijk zien welke functionaliteiten bij welke software oplossing hoort. Deze pakketten bieden we daarnaast aan voor een vast maandabonnement voor een scherpe prijs! Je keuze kunnen maken of twijfel je welke oplossing het beste bij jouw bedrijf past? Klik vrijblijvend op ‘Meer informatie’, vul je gegevens in en één van onze adviseurs neemt contact met je op!

Brincr Ultimate

€ 219 | vanaf prijs per maand

Brincr is de flexibele en gebruiksvriendelijke online oplossing voor jouw voorraadbeheer en ordermanagement. Doordat Brincr een integratie heeft met ruim 35 van de meest gebruikte e-commerce platforms is dubbel werk verleden tijd.

Belangrijke features van Brincr Ultimate

  • 5 gebruikers + 15 webportaal gebruikers
  • Van offerte, voorraadbeheer, ordermanagement naar factuur
  • SendCloud integratie, Mollie betaallinks en je eigen B2B orderportaal
  • Realtime inzage in omzet, voorraden, debiteuren en producten.
  • Integratie met ruim 35 e-commerce platforms
  • Koppeling met diverse bekende boekhoudpakketten

Brincr Global

€ 379 | vanaf prijs per maand

Brincr is de flexibele en gebruiksvriendelijke online oplossing voor jouw voorraadbeheer en ordermanagement. Doordat Brincr een integratie heeft met ruim 35 van de meest gebruikte e-commerce platforms is dubbel werk verleden tijd.

Belangrijke features van Brincr Global

  • Alle features van Brincr Ultimate
  • 10 gebruikers + onbeperkt aantal webportaal gebruikers
  • Realtime inzage in omzet, voorraden, debiteuren en producten.
  • Integratie met ruim 35 e-commerce platforms
  • Koppeling met diverse bekende boekhoudpakketten

Benieuwd hoe wij jou kunnen ondersteunen?

Heb je vragen over hoe jouw bedrijf zich kan automatiseren en digitaliseren? Benieuwd naar de mogelijkheden van onze software oplossingen in jouw bedrijf? Vul het contactformulier in en onze adviseurs nemen contact met u op voor een verhelderend gesprek!

Kom met ons in contact
Customer Service